Welcome to my blog.

After a few random posts I've decided to dedicate this blog to my life long project of Japanese food
and culture (and my life in general, especially my travels).

Since my first taste of sushi back in 1997 I've been interested in, and frequently been making
Japanese food.
My interest in the country and culture started long before and continues to evolve.
I was lucky to finally visit Japan in October 2008, again in November 2019 and hope to be back soon.
In July 2012 I visited Japantown in San Fransisco, the next best thing!
I was lucky to be back in 2015, 2016, 2017 and 2019 thanks to the fact that we now have family living in California.
Both small and big adventures will from now on, as time permits, be shared with you.

I will post other recipes and pictures too, mainly cooking projects, plants and art projects
(including my new love - making kumihimo braided objects).

I hope you'll find it interesting, and feel free to leave a comment or ask questions!

I write mainly in English, but there will be some Norwegian too, especially posts about things
that mainly have Norwegian interest. Tutorials are bi-lingual.

Monday 3 December 2012

Vil du vinne et armbånd?

Jula nærmer seg og det kan ikke gå upåaktet hen....


Hva med å vinne et armbånd nå i adventstiden? Jeg gir bort et snurre-rundt-armen-2 ganger armbånd til en heldig vinner. Detaljer i sterling sølv.

Du kan velge et fra butikken eller bestille fritt valgt farge/r, jeg har de fleste farger på lager.

Fristen for å delta er 10. desember. Da rekker jeg å lage et armbånd til deg og sende det innen 16. desember som er Postens frist for julepakker.

Legg igjen en kommentar under dette innlegget, det er alt jeg krever... :)
Vil du dele bloggen min, butikken min eller Facebooksiden min er du hjertlig velkommen til det.

krysantemum design på Epla

https://www.facebook.com/krysantemumdesign


God jul og lykke til!

Line

Ps: Jeg må godkjenne kommentarer, så ha litt tålmodighet og trykk kun en gang! :)


11 comments:

Unknown said...

Ja jeg vil :))
Er så glad i det jeg har og kunne godt tenke meg et dobbelt!
Snill du er som lodder ut et!

Klem
Hilde iren

Ps. Deler selvf litt rundtomkring :)

Babyalpakka said...

Nå er jeg ikke så sikkert hvilken av dem vil jeg vinne. De er så fine!!! Du er flink ;-)

Tone said...

Jeg blir gjerne med for kreasjonene dine er så fantstisk fine:-) Ha en fin kveld!

Turid Bylund Design said...

Jeg vil veldig gjerne være med! Synes det lilla armbåndet var veldig fint! :) *krysser fingrene*

Tina said...

Så utrolig snilt! Jeg prøver mer enn gjerne vinnerlykken :) Disse var utrolig pene. Ha en fin adventstid.

Y`s design said...

Nydelige og fargerike bli glad i ting du lager. Så her sier jeg tvi-tvi og hiver meg med i trekninga :-)

Unknown said...

Jeg vil gjerne ha et av dine fine armbånd :)

Linuz said...

Og vinneren er: Babyalpakka! Du ble trukket ut av en bolle med lapper med god assistanse av 7 åringen i huset! Hvilken farge vil du ha?!?

Babyalpakka said...

Yupiii!! tusen takk! jeg vil gjerne ha et i sort og hvit om du har det. Grå i andre plass eller turkis i tredje plass ;-)
Nå ble jeg veldig glad!

Linuz said...

Jeg lager et i sort og hvitt til deg! Kan du måle rundt håndleddet ditt? :) Line

Babyalpakka said...

18 cm ;-) Jeg gleder meg!!!